ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk

  • masa pelepasan:2024-01-10 13:19:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:137
  • Penerangan pantas:

    Chokwe,Permukaan flange tidak sama bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat

Kandungan artikel

Permukaan flange tidak sama bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Operasi pengubah tenggelam minyak

ChokweMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Apa peranan penting pengubah kuasa

ShahrudKebocoran minyak dari radiator paip panas

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Perkhidmatan pertamaContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber,ChokweWhat are the power transformers, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, dan tidak boleh ada tanah.

Lepaskan skru inti


ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

pasangBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum,ChokwePengubah distribusi tenggelam minyak, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

ChokweApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan,ChokwePengubah utama ladang angin, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Permukaan flange tidak sama, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

ChokweMaklumat produk lain
  • Le HavreJembatan boarding mudahTeknologi pembinaan

    Le HavreJembatan boarding mudahTeknologi pembinaan

  • Le HavreJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

    Le HavreJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

  • Le HavrePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri

    Le HavrePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • JalgaonMinyak TransformerJulat penggunaan standard bahan

    JalgaonMinyak TransformerJulat penggunaan standard bahan

  • BajaPlatform angkat hidraulik tetapKesan kualitatif fasa pengukuhan

    BajaPlatform angkat hidraulik tetapKesan kualitatif fasa pengukuhan

  • BajaJembatan naik bimbitTafsiran dan pemerhatian

    BajaJembatan naik bimbitTafsiran dan pemerhatian

  • ZaanstadJembatan boarding platformProses meluruskan

    ZaanstadJembatan boarding platformProses meluruskan

  • ZaanstadJembatan naik hidraulik bergerakStandard eksekutif

    ZaanstadJembatan naik hidraulik bergerakStandard eksekutif

  • segera:Peringatan: Maklumat ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk memberi anda ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk. ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChokweJenis pengubah kuasaKelebihan reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!